Tentoonstelling Beeld en Woord van leerlingen Vespucci College

Zoals in januari reeds aangekondigd nodigen wij u hierbij van harte uit voor de poëzie presentatieochtend op zaterdag 16 maart 10.00u.

In het kader van het vak CKV en in samenwerking met Het Curaçaosch Museum hebben de leerlingen van klassen 4 havo en 5 vwo de afgelopen weken gewerkt aan een project waarbij zij gedichten hebben gemaakt bij de kunst uit Het Curaçaosch Museum.

Daarnaast hebben zij het gekozen kunstwerk voorzien van een eigen sierlijst.

Omdat deze kostbare kunstwerken natuurlijk niet zomaar van de muur gehaald konden worden, hebben we gewerkt met kopieën.

De sierlijsten met de gedichten worden gedurende een week, van 16 maart tot en met 23 maart, tentoongesteld in de SNIP Gallery. Alvorens deze expositie te openen, zullen alle leerlingen op deze zaterdagochtend hun gedicht voordragen.

Dichter Ko van Geemert zal een prijs uitreiken voor het beste Vespucci-gedicht van 2019. Tevens wordt de ochtend opgeluisterd met pianospel van Julie Schellings.

Wij heten u mede namens Het Curaçaosch Museum van harte welkom op zaterdag 16 maart 10.00u. in de SNIP Gallery bij Het Curaçaosch Museum aan de Van Leeuwenhoekstraat z/n te Mundo Nobo.