Voorleesochtend ‘Mijn papa heeft een baard’

Het Curaçaosch Museum organiseert op zaterdag 28 november 2020 om 10:00 uur in de ochtend een voorleesochtend speciaal voor kinderen van 3 tot 8 jaar oud, onder de Grote Nanzi Spin in de tuin bij het Museum! Neem je je kussentje mee?!

Deze ochtend zal de schrijfster van het boek, ‘Mijn papa heeft een baard’, Natasha van den Brand Horninge, stukjes uit haar boek voorlezen aan de kinderen.
‘Mijn papa heeft een baard’  is een prentenboek met liefdevolle gedichtjes, verhaaltjes met moraaltjes en prachtige illustraties om in te verdwalen.
De versjes in ‘Mijn papa heeft een baard’ zijn heel divers en bevatten spelenderwijs levenslessen over liefde voor jezelf en voor anderen, zonder hun ‘bedtime story’ karakter te verliezen. Niets wordt groter gemaakt dan het moet zijn, waardoor de boodschap subtiel en realistisch is. Neem het verhaal over Karlein die eigenlijk graag een jongetje wil zijn; het luchtige karakter van het verhaaltje maakt dat het de normaalste zaak van de wereld is en dat is precies de bedoeling van schrijfster Natasha van den Brand Horninge. Haar verhalen worden tot leven gebracht door prachtige, zachte en kleurrijke illustraties van Stefani Buijsman. Dit boek is een aanwinst voor op de kinderboekenplank. Ook volwassenen voelen zich weer even kind bij het lezen van dit boek.
Natasha zal aansluitend speciaal voor de kindjes, een rondleiding verzorgen in Het Curaçaosch Museum.

‘Mijn papa heeft een baard’  is op deze dag te koop en is zowel in het Nederlands als in het Engels verkrijgbaar! Het boek kost  ANG35,00 inclusief  O.B.
Wij hebben het liefst dat U uw aankoop met uw pinpas betaald. Swipen dus.

De toegang tot de voorleesochtend is gratis en de drankjes en snackjes zullen voor een zeer schappelijke prijs aangeboden worden. Reserveren is verplicht, aangezien wij een beperkt aantal plaatsen beschikbaar hebben. Wij raden u aan om een mondkapje te dragen en twee meter afstand van elkaar te houden, dan kunnen wij met zijn allen veilig genieten van een leuke ochtend met de kinderen!

Reserveringen: info@hetcuracaosch.museum